У готелі на Хмельниччині транслювали іноземні заборонені телеканали

Сім російських телеканалів, які входять до числа заборонених, були у вільному доступі

209

В одному з готельно-ресторанних комплексів Шепетівки транслювались російські телеканали, що заборонені Національною радою України з питань телебачення і радіомовлення. Інформація про це надійшла до представниці Нацради у Хмельницькій області Олени Гавінської. Одержавши таку інформацію, вона спільно з працівниками СБУ навідалась у цей готель, розповідає сайт Нацради.

На місці посадовці переконались, що одержана ними інформація достовірна. У готелі справді транслювалися телеканали, що заборонені до показу на території нашої держави: «Первый канал. Всемирная сеть», «РТР-Планета», «Россия-24» (Российский информационный канал «Россия-24»), «Russia Today TV» (RTTV), «Союз» (Православная телекомпания «Союз»), «TBN» («Телерадиосеть Благих Новостей»), «ТНТ».

Читайте також: На Хмельниччині дитину хочуть забрати у матері і віддати батькові за кордон

Усі ці канали приймалися за допомогою супутникової антени. Після того, як із господарем готельно-ресторанного комплексу провели роз’яснювальну роботу, трансляцію цих каналів було припинено.